Full Planning Services

WE DO THE WORK – YOU HAVE THE FUN
WE DO THE WORK – YOU HAVE THE FUN

Η συνεργασία μας ξεκινάει με τον στρατηγικό σχεδιασμό της εκδήλωσής σας. Από τα πρώτα κιόλας meetings συζητάμε σχετικά με τις επιθυμητές ημερομηνίες, την ιδανική τοποθεσία, τις ιδέες και τη θεματική που θα επιλέξουμε, καλύπτοντας κάθε απαραίτητη λεπτομέρεια της ιδιαίτερης μέρας σας. Έτσι, επιτυγχάνουμε τον σωστό σχεδιασμό και την οργάνωση της εκδήλωσής σας, δίνοντας έμφαση τόσο στο προσωπικό σας στυλ όσο και στον οικονομικό προϋπολογισμό σας.

Προσλαμβάνοντας έναν event planner κατ’ ουσία καθορίζετε έναν υπεύθυνο ο οποίος σχεδιάζει, οργανώνει και συντονίζει όλες τις πτυχές της εκδήλωσης σας και είναι παρών σε όλα τα στάδια της διοργάνωσης μέχρι και την ολοκλήρωσή της.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία στόχος μας είναι να πετύχουμε από κοινού, τη δημιουργία μιας μοναδικής εκδήλωσης. Εσείς θα βιώσετε μόνο το ευχάριστο μέρος αυτής της εμπειρίας.

Ο απαιτούμενος χρόνος για την υλοποίηση μιας εκδήλωσης κυμαίνεται από μερικούς μήνες έως και ένα χρόνο ή και περισσότερο, ανάλογα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της.

Περαιτέρω λεπτομέρειες ή διευκρινήσεις σχετικά με τη διαδικασία, μπορείτε να βρείτε παρακάτω διαφορετικά επικοινωνήστε μαζί μας για να λύσουμε οποιαδήποτε απορία σας !

Μέσα από την εμπειρία μας και τις εξειδικευμένες γνώσεις μας στον τομέα των εκδηλώσεων διαμορφώνουμε το πλαίσιο της εκάστοτε εκδήλωσης.

Ο σχεδιασμός μιας εκδήλωσης ξεκινά με τις αρμοδιότητες του event planner οι οποίες είναι:

  • Ορισμός στόχων και θέματος της εκδήλωσης
  • Προσδιορισμός του προϋπολογισμού
  • Έρευνα και καθορισμός του χώρου και της ημερομηνίας
  • Επιλογή των εξωτερικών προμηθευτών και συνεργατών
  • Ενοικίαση του ηχητικού και του μηχανικού εξοπλισμού
  • Πλάνο διαχείρισης αμοιβών (προκαταβολές, εξοφλήσεις)
  • Συντονισμός τροφοδοσίας
  • Εύρεση έκτακτου προσωπικού

Ο event planner ταυτόχρονα εξυπηρετεί και αρμοδιότητες event manager, οι οποίες είναι:

  • Σχεδιασμός και τήρηση χρονοδιαγράμματος
  • Σχεδιασμός και τήρηση σχεδίων έκτακτης ανάγκης
  • Επιλογή και συντονισμός εργαζομένων στον χώρο της εκδήλωσης
  • Στήσιμο και επιτήρηση του χώρου της εκδήλωσης
  • Συντονισμός της ροής της εκδήλωσης
  • Οργάνωση των εξωτερικών προμηθευτών
  • Επίβλεψη της εκδήλωσης έως την ολοκλήρωση της

Το επιθυμητό αισθητικό αποτέλεσμα της εκδήλωσης επιτυγχάνεται συνδυαστικά και μέσα από επιλογές χρωμάτων, ανθών, γραφιστικής ταυτότητας – αισθητικής κ.α. Συνεπώς δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια εξασφαλίζουμε τη βέλτιστη εμπειρία φιλοξενίας των καλεσμένων σας και δημιουργούμε μία επιτυχημένη εκδήλωση.

Η σημασία της ποιοτικής, θετικής εμπειρίας.

Αναγνωρίζουμε πως οι κοινωνικές εκδηλώσεις επηρεάζουν και φορτίζουν συναισθηματικά τους συμμετέχοντες. Για το λόγο αυτό θεωρούμε πολύτιμο η εξυπηρέτηση μας να προσφέρει τόσο το αίσθημα της ασφάλειας όσο και αυτό της ευχαρίστησης και της ευφορίας.

Πιστεύουμε πως το να βιώσετε μόνο το δημιουργικό μέρος της οργάνωσης της εκδήλωσης σας, χωρίς τις αγχωτικές καταστάσεις που δίχως αμφιβολία εμπεριέχονται στην προετοιμασία της, σας παρέχει τη δυνατότητα να απολαύσετε τη διαδικασία στο μέγιστο βαθμό. Τα θετικά σας συναισθήματα συντελούν στην επιτυχία της.

Φροντίζουμε το προσωπικό μας να διατηρεί την όμορφη ατμόσφαιρα που δημιουργείται χάρη σε εσάς και τους καλεσμένους σας. Δεσμευόμαστε συντονίζοντας απόλυτα τους ανθρώπους μας για τη διασφάλιση του σκοπού αυτού.

Day-off Coordination

FROM SET UP – TO CLEAN UP
FROM SET UP – TO CLEAN UP

Σε περίπτωση που έχετε την πολυτέλεια του χρόνου και τη διάθεση να αναλάβετε την οργάνωση της εκδήλωσης σας και αναζητάτε κάποιον να συντονίσει όλα αυτά που έχετε ετοιμάσει, δημιουργήσαμε ένα πακέτο υπηρεσιών ειδικά για την εξυπηρέτηση αυτού του σκοπού.

Αναλαμβάνουμε το event management της εκδήλωσης σας και πιο συγκεκριμένα:

  • Σχεδιασμός και τήρηση χρονοδιαγράμματος
  • Σχεδιασμός και εφαρμογή σχεδίων έκτακτης ανάγκης
  • Διαμόρφωση και διαχείριση των εργαζομένων στο χώρο της εκδήλωσης
  • Στήσιμο και επιτήρηση του χώρου της εκδήλωσης
  • Συντονισμός της ροής της εκδήλωσης
  • Συντονισμός των εξωτερικών προμηθευτών
  • Επίβλεψη της εκδήλωσης έως την ολοκλήρωση της

Ο απαιτούμενος χρόνος για την οργάνωση και την υλοποίηση των επιθυμιών σας είναι έως δύο μήνες ενώ ο ρόλος μας είναι ενεργός τον τελευταίο μήνα πριν την εκδήλωση σας.

Επιλέξαμε να διαχωρίσουμε την day-off coordination υπηρεσία μας, και σε μεμονωμένη, καθώς καταλαβαίνουμε πως σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει ανάγκη αποκλειστικά για αυτή.

Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να ενημερωθείτε για τις δυνατότητες μας και στην υπηρεσία styling και να τις συνδυάσετε.

Styling

IT’S ALL IN THE DETAILS

IT’S ALL IN THE DETAILS

Με δεκαοχτώ χρόνια ενεργούς παρουσίας σε διάφορους τομείς του Interior Design, με σπουδές στην αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων και τη διακόσμηση και έχοντας στη διάθεση μας ένα κατάστημα με είδη διακόσμησης, καθώς και άμεση πρόσβαση σε κάθε είδους ξύλινη κατασκευή, οι δυνατότητες μας στην αισθητική επιμέλεια μιας εκδήλωσης είναι απεριόριστες.

Μας αρέσει να δημιουργούμε concept γύρω από μία εκδήλωση, εξατομικευμένο και εμπνευσμένο από εσάς έτσι ώστε να προσδώσουμε στην ημέρα σας τη μοναδικότητα που σας ταιριάζει. Πιστεύουμε πως οι όμορφες εικόνες γεννούν όμορφα συναισθήματα και θεωρούμε απαραίτητη την προσοχή στη λεπτομέρεια ώστε να προσφέρουμε μία μοναδική εμπειρία σε εσάς και τους καλεσμένους σας.

Για να σας δώσουμε μία πιο ξεκάθαρη εικόνα των δυνατοτήτων μας, βιντεοσκοπήσαμε την προετοιμασία της βάφτισης του Ορφέα. Μπορείτε να πάρετε μία ιδέα εδώ !

Contact me
instagram
phone
inquiry
viber